Throwback στο 1994: Το πρώτο spam email!
30 χρόνια πριν, στάλθηκε το πρώτο μαζικό spam email στον κόσμο! Πρόκειται για τους δικηγόρους Laurence Canter & Martha Siegel οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν τα πρώτα ψηφιακά μονοπάτια του Internet και έστειλαν χιλιάδες διαφημιστικά
Continue ReadingΕσύ τι γνωρίζεις για το Google Analytics 4;
Στον σύγχρονο κόσμο του digital marketing, οι επιχειρήσεις χρειάζονται εργαλεία που να τους βοηθούν να κατανοούν την συμπεριφορά των χρηστών και να βελτιώνουν την απόδοση των διαφημιστικών τους καμπανιών. Ένα από τα πιο
Continue ReadingGoogle Ads & 2025: Η χρονιά της καινοτομίας
Το Google Ads παραμένει μία από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες διαφήμισης στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν το κοινό τους με στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο. Η δυνατότητα να εμφανίζονται
Continue ReadingΗ επιχείρησή σου είναι έτοιμη για τις αλλαγές των instagram highlights;
Εσύ τα έμαθες τα νέα του Instagram; Το Instagram εξετάζει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των story highlights στα προφίλ των χρηστών. Όπως μας πληροφορεί ο επικεφαλής του app, Adam Mosseri, τα
Continue ReadingBlack Friday: Μύθοι και Πραγματικότητα
Η Black Friday στην Ελλάδα έχει εδραιωθεί ως ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του έτους, αποτελώντας ολόκληρη εβδομάδα πλέον για τα ελληνικά δεδομένα, ονόματι “Black Week”. Ωστόσο, η πραγματικότητα συχνά διαφέρει από
Continue ReadingΠαγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης
H τηλεόραση δεν είναι απλώς μια συσκευή, αλλά ένα κανάλι επικοινωνίας που εξελίχθηκε μαζί με την τεχνολογία και τις ανάγκες των καταναλωτών. Τι είναι όμως η τηλεόραση για εμάς; Ας εξετάσουμε το “φαινόμενο”
Continue ReadingΜάθημα04: Βασικές Αρχές Χρωμάτων
Η κατανόηση της θεωρίας των χρωμάτων δεν αφορά μόνο τους καλλιτέχνες. Είναι χρήσιμη σε όλους όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τον τρόπο που επικοινωνούν, δημιουργούν ή διακοσμούν. Από την επιλογή της κατάλληλης απόχρωσης πουκάμισου
Continue ReadingΜάθημα03: Marketing funnel
Master the funnel, and you’ll turn browsers into buyers- and buyers into believers Το marketing funnel το έχεις ακουστά;Ε λοιπόν, σήμερα θα μάθεις, είτε είσαι καταναλωτής, είτε παρέχεις υπηρεσίες, τι είναι και πώς
Continue ReadingΜάθημα02: Τεχνικές up-sell & cross-sell
Όταν στο προσκήνιο έρχεται το ζήτημα των πωλήσεων, η συζήτηση γίνεται πολυδιάστατη. Μία ενδιαφέρουσα στρατηγική πωλήσεων είναι το cross selling και το upselling, με εκτεταμένη χρήση στις παροχές υπηρεσιών και προϊόντων, με σκοπό
Continue ReadingΜάθημα01: Why/ why not?, a theory
Η θεωρία “Why/Why Not” αποτελεί μια προσέγγιση λήψης αποφάσεων που μπορεί να εφαρμοστεί στρατηγικά στο μάρκετινγκ, επηρεάζοντας τόσο την κατεύθυνση της καμπάνιας, όσο και τον τρόπο με τον οποίο οι marketers αξιολογούν τις
Continue Reading